tiistai 6. elokuuta 2013

Viimenen lomaviikko

Viimenen lomaviikko, en haluais mennä kouluun.









Klikkaamalla saa kuvaa isommaks!

Varsinkaan kun mun ekan jakson lukujärjestys näyttää tolta! Ihan hitosti hyppytunteja, vihaan niitä muutenki jo. Tiistait tulee oleen niin rasittavia, joka himputin välissä hyppytunteja. Aineet tosin on ihan kivoja, kaks musiikin kurssia, yks hissaki. Filosofia menee, ruotsi on iha perseestä.Mut pakolliset ruotsit on käytävä, ei oo vaihtoehtoja. Mulle riittää kuhan pääsen ne läpi, ja kirjotukset kans.

Kolmas opintovuosi lukiossa. Kaikki mun kaverit, paria lukuunottamatta, saa lakin tän vuoden jälkee. Mä jään viel vuodeks homehtuun lukioon. Hohhoijjaa. Tänä vuonna pitää kiriä kiinni ne kurssit mitä viime opintovuonna jäi käymättä. Toivottavasti ei tuu samanlaista sairastelukierrettä ku viimeks. Muuten en ikinä valmistu ees lukiosta. Oon iha ihme ikuisuusopiskelija kohta.

Jos oisin vetäny tiukille, oisin saanu luettua kolmeen ja puoleen vuoteen, mut mieluummi otan sen puoli  vuotta lisää. Ei tuu kauhee stressi, ettei taas ala koulu ahistaan. En haluu samaa fiilistä enää, se oli ihan perseestä.

Ei innosta yhtään mennä kouluun, ajatukset jatkuvasti ihan jossain muualla. En jaksa nyt sen tarkemmin ruveta luettelemaan. Mut ei varmaa hirveesti tarvii arvailla mis mun ajatukset pyörii. Onneks osittain käänty sentää unirytmi isällä ollessa. Tänäänki nousin aikasin. Ei tartte ruveta valvoon yli 24 tuntii. Viimeks siit tuli nii paska olo.

Onneks oon saanu nyt paremmin nukuttua, isällä nukuin tosi huonosti. Ja sen lisäks näin painajaisia, joka yö. Nyt oon nukkunu about 8-9 tuntia joka yö. Aamullakki oon noussu aikasemmin, ku yleensä lomalla.

Nyt mä aijon ottaa irti viimesistä lomapäivistä, toivottavasti tulis muutaki tekemistä ku istua yksin kotona. Alkaa tympimän ku en tee yhtään mitään. Yksin en viitti lähtee mihinkää, ellei oo ihan pakko. Eikä yksin oo muutenkaa kiva lähtee mihinkää.

-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Asiattomat kommentit jäävät julkaisematta, eli älä edes vaivaudu.