sunnuntai 4. elokuuta 2013

Kysymyksiä ja vastauksia

 Kiitos kaikille kysyjille! Paljon tuli kysymyksiä!


 Miten sulla ja sillä jätkällä menee?
En oikee osaa sanoo mitää, ollaan vaan sovittu et nähään täs joskus. Vaikee sanoo enempää.

 Millaisen elämän kuvittelisit itsellesi 10 vuoden päästä?
Töitä, ehkä perhe, taloudellisesti hyvä tilanne.

 Onko kiva kun koulut alkaa? Anna kesälomalle arvosana.
Toisaalta on, toisaalta ei. Kesäloma saa arvosanan 7. Ois voinu mennä paremmin, enkä oikee saanu mitää aikaseksi.

 Jos saisit 1000e, mitä ostaisit?
En mitää, pistäsin säästöön, et sais joskus sen ajokortinki hankittua.

 Ootko käyny ulkomailla? Missä? Minne haluaisit matkustaa?
Kanarialla ja virossa. Haluisin matkustaa vaikka minne, mm. Yhdysvaltoihin, Venäjälle, ympäri eurooppaa

 Haluaisitko lapsia? Montako ja tyttöjä vai poikia? Mitkä ois kivoja nimiä lapsille?
Ehkä, kaks tai kolme, molempia. Nimiä en osaa sanoo, kaikki on tavallaan kivoja.

Mitä harrastat?
bloggaamista ym. muuta dataamista. 

 Paljasta joku nolo juttu itsestäsi.
Möläyttelen asioita, joita ei sais sanoo. Nolaan sil itteni aika usein.

 Oletko aamu vai iltaihminen? Miksi?
Iltaihminen. Inhoon aamuja ja aikasia herätyksiä.

 Mikä on sun suosikkieläin? Haluisitko lemmikkejä?
Koira. Haluisin koiran itelle.

Paljon oot pitkä ja paljon painat?
163 cm, painoa on iha liikaa.

 Paras karkki?
Sirkus aakkoset

Mitä muuttaisit menneisyydestäsi?
Vaikka mitä. Tulis liian pitkä lista, jos meinaisin ne kirjottaa tähän

 Luetko mitään lehtiä?
Sillon tällön Savon Sanomat, muuten ei tuu luettuu.

 Meikkaatko? Pidätkö huolta ulkonäöstä? Anna joku kauneusvinkki.
Meikkaan, joskus. Tottaikai pidän huolta ulkonäöstä. En osaa antaa mitää vinkkejä.

 Millainen rahankäyttäjä oot? Tuhliri vai pihi? Mihin yleensä käytät rahojasi?
 Huono rahankäyttäjä, tuhlaan kaiken mitä saan... Riippuu yleensä tilanteesta mihin ne sit menee.

 Ootko ottanu jo iloa irti täysi-ikäisenelämästä ;-)
Osittain, kesällä juonu iha liikaa... 

Tylkäätkö mökkeillä? Onko teillä mökkiä? Missä?
Meil ei oo mökkii, ni en osaa sanoo et tykkäänkö vai enkö.

Mistä ostat vaatteesi? Suosikkivaatekappaleesi?
 Vähä kaikkialta, farkut on kivoja

 Saitteko sovittua ystäviesi kanssa sen asian kun puhuit heistä täällä blogissasi?
Osittain, mut ei oo välit ihan täysin kunnossa. Mut antaa ajan näyttää mhin menee sit.

 Kumpi on ärsyttävämpää: syysräntä vai kevätloska?
 Molemmat yhtä rasittavia

Elämäsi paras päivä?
Liian monta :3

 Ootko pussaillu ketään? Millaista oli ;-)
 Oon, oli kivaa. Viimekerrasta tosin on jo aikaa.

 Millainen opiskelija olet?
HUono, luen läksyjä liian vähä, ja oon laiska lukemaan kokeisiin.

 Millainen ystävä olet?
 Tätä pitäs kysyy mun ystäviltä, mut omasta mielestä iha semi. En mikään paras.

 Millainen sisko olet?
Varmaanki aika rasittava :D

 Millainen tytär olet
Uuh, nyt pistettiin paha. Isälle varmaanki iso pettymys. Muuta en kyl osaa sanoo. En oo ollu mikään paras.

Millainen äiti olisit? Miten kasvattaisit lapsesi?
Ää, miks pitää kysyy näin vaikeita. Kai oisin ihan hyvä. Kasvattasin varmaa suht tiukasti, mut kuitenki et on omaa vapautta.

Kerro viisi faktaa elämästäsi jota emme vielä tienneet ;-)
 Mitähä te ette vielä tiiä? Mä välitän mun siskoista, vaikka ne välil meinaaki tehä musta hullun! Perhe on mulle tärkee, en tiiä mitä tekisin ilman sitä. Oon 24/7 kotona ja se ärsyttää mua itteeniki jo. Kun oon yksin, puhun itelleni, ihan ääneen, eli oon hullu :D Oon saamaton, en saa ikin mitää aikaseks. Ja se ärsyttää mua itteeni.

 Mikä on sun lempiväri?
musta, mut nyt viimeaikoina oon alkanu tykkäämmään kans punasesta. Vihree on kans iha kiva

Keräiletkö mitään?
En.

Seuraatko mitään tv-sarjaa? Millaisista ohjelmista tykkäät? 
Kaikkia eri csi sarjoja ja amishit: rintamakarkurit on toinen mitä seuraan. Rikossarjat ja dokumentit on mun lemppareita.

 Tykäätkö uimisesta? Entä auringonotosta?

 En erityisemmin kummastakaan.

 mikä on kantasi aborttiin?
Hyväksy hyvästä syystä.

mikä on kantasi kuolemantuomioon?
Kuolemantuomio on vaan helpompi tuomitulle, ei tartte vankilassa miettiä omia tekojaan.

- mitä puoluetta kannatat?
En oikeestaa mitään

- aiotko säästää itseäsi avioliittoon?
En, mut jos ei sitä ennen tunnu oikeelta, ni sille ei voi mitää. En siis mitenkää tarkotuksella, mut jos se menee sinne asti ni sit menee.

- kiinostaako ympäristön ja eläinten oikeidet?
Kiinnostaa

- mitä ajattelet kasvissyönnistä?
Ei mulla mitään sitä vastaan oo, mut en jotenki vaan osaa ymmärtää miks.

- mitä ajattelet asevelvollisuudesta?
Hyvä vaan et miehet osaa puolustaa omaa maataan tarpeen tullen.


- onko ehkäisy eettisesti oikein?
Miksei olis? Kyl mieluummi ehkäsy, ku vahinkolapsi.

- onko sua koskaan kiusattu? Miten?
On, aika pitkälti siten et on jätetty yksin. Ja henkisesti.

- mitä ajattelet uskovaisista ihmisistä? Entä atesteista?
Ei mulla mitään kumpiakaan vastaan oo. Uskokoon mihin haluaa.

- jos olisit viettämässä elämäsi kuuminta rakasteluhetkeä ja partnerisi pyytäisi sinua haukkumaan kuin koira, haukkuisitko?
Niin absurdi kysymys! Luultavasti en, outoo... Tappais halut aika nopeesti

- mitä ajattelet islamin-uskosta?
jokanen uskokoon mihin haluaa

- mitä ajattelet maahanmuutosta?
Kiintiöpakolaiset on iha ok, turvapaikan hakijat on vähä rajoilla. Töihin peräsä tulemine iha ok. 

- määrittele seuraavat ihmisryhmät ja kerro mielipiteesi heistä: pissikset, hipsterit, ganstat, hipit, rockarit, ernut

Pissikset on niitä ärsyttäviä teinityttöjä, jotka ihkuttaa kaikkea mahollista. Ja vetävät kännit joka viikonloppu. Rasittavia mun mielestä.

Hipsterit? En osaa kuvailla. Iha ok porukkaa, kai?

Ganstat. Koviksia, tai ainaki luulevat olevasa.

Hipit, Luonnonsuojelijoita, ja ottavat asian tosissaan. Ei mulla näitä vastaan mitää oo.

Rokkarit, kuuntelee rokkia ja muu musa on niitten mielestä iha paskaa.

Ernut, ei sovi muihin "lokeroihin"

Ei mulla mitään ketään näistä vastaan oo. Jokanen on sellanen ku on. Pukeutukoot mite haluaa ja eläköön elämääsä mite haluaa.

- top3 kuumimmat mieajulkkikset

 en kattele julkkiksia, ei jaksa kiinnostaa.

Mikä susta tulee "isona"?
Lakimies tai sit yhteiskuntatieteilijä tai jotai sinne päi.

Tykkäätkö käsitöistä? Tekninen vai tekstiili?
En. koulussa olin kyl tekstiilissä.

Osaatko tehä kielellä mitään temppuja? Esim. Saatko kieltäsi koskemaan nenään?
osaan jotaki

Oletko taikauskoinen?
En kai 

Lempikouluaineesi?
Musiikki ja nyt lukios oon ruvennu tykkään hissasta,  uskonnosta ja yhteiskuntaopista

Millainen käsiala sulla on?
Huono, mun isälläki on parempi ku mulla.

millasta musaa kuuntelet?
Aika laidasta laitaan, eniten rokkia ja räppiä

oliko kiva muuttaa toiseen taloon?
Maiseman vaihdos on tehny iha hyvää, vaikka muutettiin kaupungin sisällä

mitä odotat ensi lukuvuodelta?
Paljo lukemista.

millanen on sun normi päivä?
Lomalla vai kouluaikana? Lomalla nukun pitkään, enkä saa mitään aikaseks. Kouluaikana käyn koulussa, tuun kotiin ja oon koneella lopun illan.

 millasii sun kaverit on? ja millasessa seurassa viihdyt?
Mun kaverit on ihania, ku ne kestää mua ja mun juttuja. Viihyn sellases seuras jos voi olla oma ittesä ja on hauskaa

vituttaako?
No shit sherlock :D mulla vituttaa aina

mitä aattelit tehhä lukion jälkeen?+ onko vara suunnitelmaa?
OIkeustieteelliseen tai amk:on yhteiskuntatieteitä. Jos ei näihin nappaa ni saatan mennä tulliin töihin, ku ne kouluttaa oman henkilöstönsä, ni ei tartte koulutusta.

jos nyt saisit yhen toivomuksen, niin mitä toivosit?
Perhesuhteet kuntoon.

riiteletko usein?
Nykyään vähemmän, mut silti ihan liikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Asiattomat kommentit jäävät julkaisematta, eli älä edes vaivaudu.