tiistai 13. elokuuta 2013

Paluu arkeen

Koulut sit alko. Eilen oli vaan puolen tunnin päivä, mut tänään oli sit ihan täys päivä, kaheksasta neljään. Huomenna saman pitunen, torstaina meen onneks vasta puol kymmenee. Väsyttää nyt jo, noi aikaset aamut ku ei oo mun juttu. Viikonloppu meni rauhallisissa merkeissä, oltiin mummolassa Tervossa. Toi viikonloppu sinänsä vituttaa mua vähän, oisin voinu nähä sitä jätkää sillon. Mutku en ollu kotona, ni ei voinu. :( sniff.

Seuraavat viikot menee sit koulun kans, on niin pitkiä päiviä. Kolmena päivänä kaheksasta neljään, yhtenä puol kymmenestä neljään. Perjantai on onneks lyhempi, vaan kaheksasta yhteentoista. Onneks ei oo ku 5 kurssia, ni ei oo niin rankkaa. Noista viidestä kaikenlisäks 2 on musiikkia. Tänään oli kaks musiikin tuntia. Melkein vuos ku oon viimeks ollu musiikin tunnilla. Nyt mä muistan miks mä rakastan musiikin tunteja, meillä on ensinnäkki niin hyvä opettaja. Ja kerranki on aine, jossa oikeesti oon hyvä. Huomenna jo seuraava tunti <3

Eipä mulla tän ihmeempiä, pitää aikasin mennä nukkuun, et jaksaa lähtee aamulla kouluun.

-Miia

4 kommenttia:

  1. PÄIVITÄ USEEMMIN!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oikee oo ollu mitää ihmeellisempää päiviteltävää. Koulussa suht koht pitkät päivät, ni ei enää illalla jaksa ruveta kirjottaan. Pitää varmaa viikonloppuna kirjotella taas. :)

      Poista
  2. no millasta on nyt ollu koulussa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iha ok. Pitkiä päiviä piisaa, perjantai on ainoo lyhyempi. Muuten oon neljään asti koulussa. Musiikin tunnit onneks helpottaa päivää.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Asiattomat kommentit jäävät julkaisematta, eli älä edes vaivaudu.