tiistai 20. elokuuta 2013

Kiirettä pukkaa

Viimeaikoina en oo ehtiny tai edes jaksanu kirjotella, ainakaa nii paljo ku haluaisin. Koulu vie vaan niin paljo aikaa, enkä viikonloppusin oo ollu kotona. Pitkät päivät vie oman verosa ja oon menny tosi aikasin jo nukkumaan. Parhaimmillaan jo ennen yheksää. Joka on tosi outoo mulle, aikasemmin oon menny nukkumaan vasta puolenyön aikaan tai jopa myöhemmin. Mut hyvä muutosha tää on. Saan pidemmät yöunet ja jaksaa koulussaki sit paremmin. Toivottavasti se näkyy sit kans numeroissa.

Ruotsin kurssin kans oon ihan kusessa! En osaa yhtään mitään, ja mun asenne tunteja kohtaan on ihan paska. Huomenna on sanakoekki ja en oo lukenu viel yhtään. Onneks huomenna on hyppytunti ennen sanakoetta, ni ehtii sit ainaki lukee.

Mun piti lukee sanakokeeseen tänään, mut suunnitelmiin tuli muutos. Menin käymään kaverilla, joka asuu n. 15 minuutin kävelymatkan päässä. Kävin tosiaan siellä, ja oli hauskaa. Mulla meni taas iha yli, nauroin kaikelle. Mutten oo aikoihin taas nauranu niin paljo. Muutenki tää viikko on henkisesti ollu paljo helpompi. Paljo positiivisempi ajattelutapa ja parempi mieli muutenki koko ajan. Johtuisko tääki siit et nukun niin paljo paremmin? Itellä ollu paljo helpompi olla. Toivottavasti jossaki toisessaki asiassa tapahtus edistystä.. Sitä odotellessa.

Mulla on ollu viimesinä päivinä ollu rasittava korvamato. Hold the line pyörii kokoajan päässä. Opetellaan se ihan kunnolla toisella musiikin kurssilla, et toisaalta ihan hyvä et pyörii päässä. Sen bassoriffi on niin pain in the ass! Mut mun on vaan opeteltava se, ei oo vaihtoehtoja.

Tällästä tänne. Onks jollakulla postaustoiveita? Sen luvatun asuntopostauksen kirjotan kuhan on enemmän aikaa. Sen teko on venähtäny pitemmälle ku piti. Mun langattomasta hiirestäki loppu patteri, enkä tiiä mis meidän patterit on. Huomenna pitää ettiä uudet patterit, en osaa käyttää läppärin omaa hiirtä Oon niin tottunu kunnon hiireen. Läppärin hiirellä ei voi ees pelata ro:ta.

No joo. Mä taidan pikkuhiljaa painua nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!

-Miia

2 kommenttia:

  1. Kaikki aikanaan. :) Ole onnellinen ettei tarvi niitä senttejä venyttää niin hirveästi kun asut äitisi kanssa. Ei se ollu helppoa opiskelijana asua vuokralla.

    Hiljaa hyvä tulee myös ihmissuhteiden kanssa. Vissii tossa suvussa tota "mulle kaikki heti"-tyypejä. Tai ainaki ite allekirjotan ton täysin. Mutta, nyt luotan ja uskon että saan kunnon parisuhteen, kun jaksan hissutella ja odottaa. Olishan tuota aika jo tässä iässä vakiintua kunnolla. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihä opiskelijana oo helppo asua omillaan. Sen takia yritän jaksaa olla kotona lukion loppuun asti. Sitte varmaan jokatapauksessa oon eri paikkakunnalla äitin kans, et siin vaihees o pakko itsenäistyä.

      "Hiljaa hyvää tulee", vai mite se meni. Hyvää kannattaa odottaa. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä myös sulle :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Asiattomat kommentit jäävät julkaisematta, eli älä edes vaivaudu.