sunnuntai 25. elokuuta 2013

Tired, all the time

Viikonloppu ohi. Enkä taaskaan ollu kotona. Mut nyt ei pitäs muutamaan viikonloppuun ollakkaa mitää, ni sais olla kotonaki välillä. Muutenki nii väsyny aina kouluviikon jälkee, et en oo saanu sellasta kunnon taukoo ladata akkuja. Torstaina ja perjantaina en ollu koulussa, aamulla oli nii paska olo, etten menny. Toivottavasti en oo tulos kippeeks, sehä tästä viel puuttus. En halua alottaa sitä poissaolojen keräystä ollenkaa. Viime vuoden jälkee oli 81 selvittämätöntä poissaoloo yhteensä. Aina ku kurssit meni uusiks, ni ne merkinnät vaa jäi wilmaan. Normaalisti viidessä jaksossa saa suoritettua sen 28-32 kurssia, ni mulla niitä oli vaan 12. Et aikamoine kirimine tänä vuonna. Aika paljo mulla onki nyt niitä kursseja mitkä jäi viimevuonna käymättä.

Mitähä muuta mulle kuuluu... Eipä mitään ihmeempiä. Koulua, koulua ja viel vähä lisää koulua. Väsyny oon iha jatkuvasti, ku menin kusemaan sen hyvän unirytminki. Nyt melkee koko viimeviikko meni about 6 tunnin yöunilla, joka ei riitä mulle enää nykyään, ku tottunu siihe 8-9 tunnin yöuniin. Pitää yrittää saaha se käännettyä täs ens viikolla, et jaksais opiskella kunnolla.

Mä oon myös väsyny oottamaan, et asioita tapahtuis. Oon menettäny toivoni melkeempä kokonaan sen yhen näkemiseen. Yritystä kyl löytyy, mut ei aina aikataulut mee yksiin. Mulla on niin pitkät koulupäivät, ja sil on työt ym. Saa nähä tuleeko mistään enää yhtään mitää. Varsinkaa ku en oo oikeestaa ikinä yksi kotona. Ois kyl kiva välillä olla yksinki.

Sitä omaa aikaa kyl sais sillä, et asuis omassa kämpässä. Mut ei köyhällä opiskelijalla oo varaa, vaikka täydet tuet saanki. Mut lukion jälkee lähen ihan varmasti, siihe asti yritän kestää, ellei äiti päätä heittää mua pihalle. Tympii asua vieläki kotona, oisha toi jo 18 vuotiaana aika itsenäistyä. Vaikka kyl melkeen kaikki mun kaverit täällä asuu viel kotona. Mut mä vaan haluisin asuu omillani, mut enköhä mä jaksa oottaa viel sen kaks vuotta.

-Miia

5 kommenttia:

  1. POSTAA JOTAIN!!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postataan kuha on jotai postattavaa. Vähä voisit rajottaa sen capsin käyttöä, ja sit huutomerkkejä ei tarvii olla nui montaa. Kyl se asia menee vähemmälläkki perille.

      Poista
    2. No ANTEEKSI! Oon kuitenkin lukija, ja sää oot luvannu postata monesta aiheesta, esim. teijän uudesta kämpästä. Että turhaan sanot, ettei oo postattavaa. Muutenkin jotenki tosi kylmä vastaus, voisit kohella sun lukijoita vähän paremmin!! Mun kommentin oli tarkoitus olla humoristisesti käskevä, että seuraan tätä blogia säännöllisesti ja olisi kiva lukea taas kuulumisistasi, ja sinä vastaat tolleen tönkösti...

      Poista
    3. Se asuntopostaus tulee kuhan on kunnolla aikaa ja jaksamista ruveta iha ajatuksen kans kirjottaan. Eikä sen mun vastauksen ollu tarkotus olla kylmä, täs vaa on nyt nii paljo muuta kiirettä ettei ehi kunnolla vastailla.

      Poista
  2. Kysymyksiä voi muuten käydä heittämässä ask.fm/Ebozy

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Asiattomat kommentit jäävät julkaisematta, eli älä edes vaivaudu.