tiistai 4. kesäkuuta 2013

I love summer

Mä niin pidän kesästä, on niin lämmintä. Nyt alkuun mun kesän vaan pilaa kesälukio, huoh. Mutku pakko suorittaa yks kurssi, et valmistunki joskus. Sit kesälukion jälkee pitää pakata viimesetki kamppeet. Nii tosiaan mä muutan. En yksin, vaan äitin kans. Saatiin kämppä rypysuolta. Ei enää sitä asuntorumbaa, eihän me käyty kattoon ku jotai 40 asuntoo. Joku vuos meni enneku löyty. Minä jo joku kuukaus sitte rupesin sannoon, etten jaksa kohta ennää yhtäkkää asuntoo käydä kattoon.

On oikeestaa ihan kiva vaihtaa maisemaa välillä. Mä oon kyl muuttanu jo ihan liian monta kertaa, tää on viides kerta. Jos oon laskenu oikein, Muutanpa nyt sit lähemmäs kavereita, ni jos tulis tehtyy muutaki ku vaan istuttuu koneella päivät pitkät.


Ei mulla tän isompii ollu.

-Miia


1 kommentti:

  1. Elämässä kuule kerkiee muuttaa monen monituista kertaa, serkku hyvä! :) Itelläki tässä muuttorumba menossa ja vielä lapsen kanssa, helppo juttu. ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Asiattomat kommentit jäävät julkaisematta, eli älä edes vaivaudu.