sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Ei ollu mun päivä

Niin kuin otsikosta huomaa, tänään ei oikeen mikään menny putkeen. Ensinnäkin nukuin viimeyön tosi huonosti. Aamulla hoksasin, etten pääse kirjautuun sähköpostiin. Pitäis varmistaa, et se on oikeesti mun. Ja tietenkään en muista mitään juttuja, kun kyseessä on joskus vuonna pottu ja nakki tehty sähköposti, eli kauan sitten. Tän takii jouduin tekeen uuden skypenki.
Seuraavaks ei netti toiminu läppäris ollenkaa. Kyllä näytti et nettitikku ois yhistäny, mut ei mikään sivu auennu. Mikä oudompaa, mun siskon koneella netti toimii täysin ongelmitta. Ihan ku ei muutenkaa olis hermot tarpeeks kireellä. Mut onneks sentää puhelimes netti pelittää.
Kaikenlisäks mulla on hermot tosi kireellä. Sen takii oon ottanu siskon ja äidin kans vähä yhteen. Saa nähä mitä huomisesta tulee.
Huomenna on nimittäin muuttoauto seittemältä aamulla pihassa. Ei vituta yhtään, ei. En ois halunnukkaa nukkuu aamulla. Toi muutto muutenki vetää hermot tosi kireelle, iha ku en ois jo muutenki tarpeeks heikkohermonen. Muutenki iha älyttömästi stressiä tän kaiken takii. No huomisen jälkee helpottaa, ainaki toivottavasti.
Ihan kivahan on kyl vaihtaa maisemaa välillä. Tää tavaroiden pakkaaminen ei vaan oo kivaa. Ja stressi ja kaikki. No huomenna se on sit onneks tehty. Toivottavasti en vaan räjähä kaiken paineen ja stressin alla. Siitä ei seurais mitää hyvää.
Mut mä häivyn nyt pakkaan viimesetki kamat ja sit meen nukkuun, jotta jaksaa aamulla herätä. Toivottavasti saan paremmin unta ku viime yönä. Kunnon yö unet tulis kyl tarpeeseen.
-Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Asiattomat kommentit jäävät julkaisematta, eli älä edes vaivaudu.