keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Avautumista

Mulla ärsyttää valehtevat ihmiset. Okei, valkoset valheet ei häiritte mua, ja joskus on itekki joutunu tekee niin. Mut sellaset tyypit, jotka valehtelee isommista asioista ja viel jäävät kiinni, aika nopeesti. Mikä järki?? Mä puhun ihan kokemuksesta. Tässä ihan vasta yks tuttu sano, et se tekee töissä ympäripyöreetä päivää. Silti tää samainen ihminen on facessa jatkuvasti, ja pitkään putkeen. Just, ihan ku sellane ois mahollista töissä. Juuri näin. Kyl pistää vituttaan, varsinki mun taustan takia.

Mä en luota oikein kehenkää. Mulle on valeheltu, mua on kusetettu, ja ihan liikaa. Kaiken tän takii mun on halnkala luottaa kehenkää. Jatkuvalla syötöllä tulee näitä ihmisiä, jotka on sen hetken tosi kivoja ja tällee. Sitte yhtäkkiä, ihan puun takaa, käännetään selkää. Tälläne ei kyl yhtää helpota, sitä et yritän luottaa ihmisiin. Mä yritän päästä yli niistä vanhoista jutuista, jotka haittaa mun luottamusongelmaa. Mut ei tälläne kohtelu helpota yhtään! Ja osa näistä selkäänpuukottajista viel tietää tästä mun taustasta, silti kehtaavat. En voi ymmärtää.

Okei, myönnetään. Oon teininä tehny ihan samaa, mut teininä onki tyhmä ja typerä. Mut et teini-iän jälkeenki tekee samaa. Aikuistukaa ihmiset, jumalauta! Kyrsii tälläne.

Muutenkaa mun päivä ei oo ollu paras maholline. Aamulla skootteri päätti olla käynnistymättä, enkä sen takii päässy koululle. Hemmetin kesälukio. Tympii käyä kesällä koulussa, mutku eipä oo vaihtoehtoja, et joskus valmistuiski prkl. Tuli hieman negatiivine postaus, mutku oli tarve saada kirjottaa tästä aiheesta.

-Miia

(muoks...) Ja niin tosiaan, blogin katselukerrat ylitti sekä 1000 ja 1100. Iso kiitos siitä, sentään jotain positiivista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Asiattomat kommentit jäävät julkaisematta, eli älä edes vaivaudu.